Dienstverlening
Het totale dienstenpakket van Tiemens Financiële Administraties bevat onder meer de volgende mogelijkheden:
- het verzorgen van de volledige of gedeelten van de dagelijkse administratie, inclusief verwerken, invoeren en afhandelen van alle administratief financiële documenten, verzorging van betalingen, debiteuren- en crediteurenbewaking etc. (incl. het verwerken in uw eigen financiële pakket, verzorgen betalingen etc.);
- ondersteuning bieden, eventueel tijdelijk, aan uw eigen afdeling administratie;
- het verzorgen aangiftes omzetbelasting;
- het verzorgen van de salarisadministratie;
- opstellen van financiële informatie middels kerngetallen (liquiditeitsprognose, investeringsoverzichten etc.)
- het opstellen van balansen en jaarstukken met de daaraan gekoppelde aangifte inkomsten- of vennootschapsbelasting;
- het voorbereiden van jaarstukken ten behoeve van uw externe accountant/adviseur;
- contacten onderhouden met overige adviseurs als banken, verzekeringstussenpersonen en belastingdienst;
- interim-werkzaamheden.
Speerpunt van de dienstverlening is cliënten op basis van de administratie periodiek (bijv. per kwartaal, of indien gewenst maandelijks) te voorzien van de benodigde informatie omtrent de financiële aspecten van de voortgang van de onderneming.
Persoonlijk contact met de ondernemer wordt als zeer belangrijk beschouwd. De werkzaamheden voor u onderneming verricht Tiemens Financiële Administraties om die reden bij voorkeur op uw locatie en indien gewenst en voor zover mogelijk op vaste, vooraf afgesproken dagen/dagdelen. Frequentie kan variëren van wekelijks, maandelijks tot eens per kwartaal al naar behoefte van de onderneming.
Tiemens Financiële Administraties hanteert een 24/7 bereikbaarheid voor haar cliënten.
Zoekt u financieel-administratieve ondersteuning of wilt u ontzorgd worden op financieel- administratief gebied, neemt u dan vrijblijvend contact op. In overleg met u wordt bepaald hoe Tiemens Financiële Administraties u van dienst kan zijn.